Powered By Blogger

2 Ağustos 2013 Cuma

MUTLULUK

Bu gün eve geldiğimde postadan zarf gelmiş,baktım ünüversiteden  açtım heyecanla içini onur belgesi almışım akşamındada öğreniyorum ki sınav sonuçları açıklanmış mezun olmuşum. çok mutlu oldum açıköğretim ilahiyat ön lisans mezunu oldum.bugünde yeterlilik kurs hocalığı sınavına başvurdum haydi hayırlısı sınava çok az kaldı nasıl hazırlanacağım bilemiyorum rabbim kolaylığını verir inşallah. planda bu kadar erken bu sınava girmek yoktu ama kendimi sınava kayıt olmuş olarak buldum iç sesim girmem gerektiğini söyledi :) bende kayıt oldum.ziraat bankasına parayı yatırdıktan sonra internetten form dolduruyorsun oradaki seçenekleri işaretleri vs işaretliyorsun.içimi acıtan  konu şöyle oldu 2007'de hafızlığımı bitirmişken sınava girip diplomamı almamış olduğumdan hafızım seçeneğini işaretleyemedim.evlilik,çocuk büyütme,okul araya girince kurs bulmakta sıkıntı çektim ve hafızlığımı has yapmayı, sınava girebilmeyi ve hafızlık diplomamı almayı başaramadım.bu yılki planlarım arasında hasımı tamamlayıp,güzelce sınava hazırlanıp nasip olursa hafızlık belgemide almak istiyorum.ama çok çalışmam gerektiğinide biliyorum.evli,çocuklu,ve ilgi alanı çok fazla bir ben olunca :) çok  daha fazla çalışmam gerekiyor.5 saat uykuyla yetinirsemde kafadan birkaç saat karlı olacağım :)çalışan herkesin emeğinin karşılığını rabbim hem bu dünyada  hemde ahirette kat kat versin inşallah adımlarımızı hayır üzere attırsın,hayır konuştursun.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder