24 Ağustos 2013 Cumartesi

BENİM ANNEM %100 ORGANİK KİTABI VE BİZ


Bu gün parka gittik Ömer Faruk ile birlikte, yanımıza ekolojik işaretli diktiğim çantamı,onun içine de yaptığım kahveli kurabiyemi ve yeni aldığım benim annem % 100 organik kitabını aldım.Kitap çıkalı 1 hafta olmuş çok yeni bir kitap bende Beyazıt kitap fuarında görmemiştim zaten, ilgi alanıma girdiğinden aldım hemen.Kitabın adı ile içeriği bir birbirinden biraz farklı organiklikten bahsediyor ama bu organiklik yiyecekler ile ilgili değil davranışlarla ilgili.
okudum bitirdim faydalı bir kitap, çocuk pskolojisin'den haberdar olmak istiyorum diyen anne,babalar için tek kitap olarak bile birçok soruna derman olabilecek nitelikte

ve kitapta da bahsedildiği gibi sade,ve yalın bir konuşma tarzı kullanılmış.Anlaşılması basit 

Ömer Faruk yine inceleme halinde deniz kenarından bulduğu midyeleri inceliyor. 

resimdeki kahveli kurabiye tarifim ile yazımı tamamlayayım belki tarifini merak edenler olur :)

MALZEMELER:
2 yemek kaşığı kahve(isteğe göre azaltılabilir)
1 su bardağı toz şeker
1 adet yumurta
1 paket tereyağı
1 paket vanilya
1 yemek kaşığı keçiboynuzu tozu (olmasada olur)
aldığı kadar un

HAZIRLANIŞI:
Bütün malzemeyi karıştır ve normal kıvamlı bir hamur elde et
şekil ver yağsız fırın tepsisine diz
10-15 dk fırında 175 derecede pişir.
afiyetle ye :)
kahve severler için güzel bir tat eğer kahve sevmiyorsanız bu tadı beğenmeye bilirsiniz çünkü içerisin de yoğun kahve tadı var :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder