Powered By Blogger

19 Ağustos 2013 Pazartesi

MISIR KAN AĞLIYOR :(

Göz göre göre insanları,bebekleri katlediyorlar.Nerede insan hakları savunucuları? nerede hayvan hakkını dahi savunan topluluklar,mısırda her kezin gözleri önünde insanlar,suçsuz bebekler katlediliyor.Bu vurdum duymaz tavırdan dolayı Allah cc.'ın hesap sormayacağını düşünenler yanılıyor hemde çok yanılıyor...
muhalefetin yaptığı yorumlar çok komik hala anlayamamışlar durumun vahimliğini başbakana yükleniyorlar.Her ülke başbakanı bizim ülkemiz gibi konuşup,davransa böyle ileri gidemeyecek darbeciler, bu kadar rahat katliyam yapamayacaklar dünyanın gözleri önünde yazık çok yazık...
bu duruma seyirci kalmak insanı üzüyor.Bu zalim insanlara karşı  elimizde duadan daha büyük bir silah yok.Bazen düşünüyorum da sıkıntı yaptığımız şeyler,üzüldüğümüz sıradan sıkıntılar bu durum karşısında ne kadarda basit kalıyor.Kendime döndürüyorum aynayı, sınava gireceğim yeterli çalışamadım stresi,Ö.Faruk balını  yemeden uyudu aman bugün kitabını okuyamadım ona, şu yemeği şöyle yapsam dahada güzel olurdu kaygıları aman Allah'ım ne kadarda basit kaçıyorlar bunca sıkıntısı olanların yanında :( sen affet,kardeşlerimizin yardımcısı ol.Elimizden çokta bir şeyler gelmiyor duadan başka, sen bizi affet..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder