Powered By Blogger

1 Eylül 2013 Pazar

BÜYÜK ADA GEZİMİZ

büyük adadaki evlerin harika bir mimari yapısı var.Bembeyaz  dantel gibi işlenmiş evlerin dışları ,bahçelerinde ki rengarenk çiçekler,insanın içini ferahlatıyor.büyük adanın her yerini yürüyerek dolaştık yorulduk da ama bu güzellikleri görmek için ancak baştan aşağı gezmek gerekliydi bizde öyle yaptık.çantalarımız sırtımızda kaplumbağa misali gezdik dolaştık
çocuklar dolaşmaktan yoruldu.Ömer Faruk'ta tık yok bir o kadar daha yürüyecek enerjisi halen mevcuttu eve geldiğinde, kuzenleri ile birlikte güzel vakit geçirdiler.
Gemi kalkmaya başladığı anda altından çıkan kocaman balıklara bakıp heyecanlandı çocuklar.Bende etli etli büyük balıkları görünce hımm bunlar pişince ne güzel olur diye geçirdim içimden :)son 3 yıldır balık sevgim aşırı çoğaldı haberlerde balık sezonu açıldı haberini duyunca gözlerimin içi parlıyor ve sonrasında tezgahlar balıkla şenlenince haftada 3 kere yapıyorum sonrasında haftada 1e düşüyor ama her hafta mutlaka pişiriyorum kokusu falan pişirmeme engel olmuyor gülü seven dikenine katlanır misali, gerçi fırında pişirdiğim içinde çokta koku olmuyor.
eşek sevdiler


sonra at sevip birde resim için poz vermeye çalıştı ama gözünü attan alamamış ne olur ne olmaz diye :) 
yürüdüğümüz yolların hepsi böyle çiçeklerle,yeşilliklerle bezenmişti keşke şehir hayatının içerisinde de her sokak kenarı böylesine rengarenk olsa

atın rengi ve ihtişamı beni kendine hayran bıraktı hayvanları çok seviyorum ama her hayvanı da elleyemem oğlum bana hiç çekmemiş seviniyorum bu duruma bazı hayvanlara fobim var bu durumu Ömer Faruk'a hisettirmeden büyütmeye çalıştım fazlası ile başardım sanırım oda her hayvanın en ince ayrıntısına kadar inceliyor.ağızlarını açıp dişlerine,burnunun içlerine bakacak kadar ö.f.dan iyi veteriner hekim olur :)) 
ağaç dallarından aşağı sallanan hurmalar en ilgimi çeken şeyler oldu çünkü adaya daha önce geldiğim zaman hurma ağacı olduğunu görmemiş bu seferki gezimizde farkettim
ve dönmek için bizi bekleyen vapurumuza bindik kabataşta inip ve evimize geldik. :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder