23 Eylül 2013 Pazartesi

GÜNLER HIZLA İLERLİYOR YOK YOK NEREDEYSE KOŞUYOR :)



uzun zamandır yazamadım.takvim yaprakları koparak yavaş yavaş tükeniyor her kopan yaprak ömürden koca bir günü götürüyor,bulunduğun zaman içersin de ne geçmişi nede geleceği düşünmeden anı mutlu yaşamakta gizli tüm şifreler.kimin gönlünü aldıysam,kime bir iyiliğin dokunduysa,bir çocuğun küçücük yüreğinde güzel bir iz bırakabilmiş isen eğer gün içersin de,o gün daha huzurlu ve mutlu geçiyor,günlük listedeki her şeyi tastamam yapmaya çalıyorum mükemmeliyetçi olmadan yapabildiklerim ile yetinmeye çalışıyorum.Günlük plan değerlendirmesi yaparken bakıyorum, eğer listedeki her şey yapılmışsa tatlı bir gülümseme ile yanına bir işaret ekliyorum sonrada üzerine bol köpüklü bir kahve, bazen bitki çayı,bazende meyve ısmarlıyorum kendime :) herkesi sevdiğim gibi kendimi de çok seviyorum.'yaratılanı sev yaratandan dolayı'sözünü bir kez daha hatırlayıp her şeyi biraz daha fazla seviyorum sizi de :)sevgilerimle.... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder