Powered By Blogger

2 Nisan 2013 Salı

SEBZE KASALARI 23.30'DA BİZE MİSAFİRLİĞE GELİRSE :)


büyük yemek masamı çalışma masası yaptım uzun zaman önce, üstü çok geniş ve büyük olduğundan biraz deforme olsa da atmaya kıyamadım çalışma masaları baktım çok küçüktü ve istediğim gibi pekte bulamadım.bulana kadar elimdekini şık hemde kullanışlı şekilde kullanacaktım marifet eskiyi yenileyip kullanmakta'ya bana göre :) sandalyelerini başka yere koydum(yenileme işlemi uygulanacak onlara da) altı kocaman bana kaldı internette gezinirken yenilenmiş kasa görünce kafamda şimşekler çaktı. evet dedim masamın altını dolduracak olan hemde masamın yanındaki dolabıma sığdıramadığım malzemelerim elimin altında olacaktı.masada ihtiyacım oldu hop altından kasayı çek kullan it süper dedim ama kasa nasıl bulacaktım (en zor iş buydu )plan yapıyorum pazarcılardan istesem parayla alabilirmiyim desem nasıl olur falan diye düşünürken isteyemeyeceğime karar verdim. topu attım halama hala bana acil kasa lazım :) kasa çok önemli telefonlar bile açıyorum ayarladın mı? diye sonra kıyamayıp konserve kavonozlarını koyduğu bahçe rafında duran kasasını boşaltıp 23.30 da getirmiş.canım halam'ya nasıl sevindim ama tahmin etmişsinizdir :)  dışarı'da durduğundan kirliydi küvette onları güzelce süngerle yıkadım.(şampuan'sız yani o kadar da değil  :))  balkonda güneşte kuruttum başladım boyamaya öncesinin fotoğrafını çeksem eklerdim ama sonrasını eklerim artık.sıra geldi Kara köye gidip kasanın altına monte edeceğim tekerler almaya hadi hayırlısı nasıl olacak bende merak ediyorum.kafamdaki model çıkarsa ortaya bence kullanışlı ve şık olacak.
not:aylar sonra boyayıp,süslediğim sebze kasasının görüntüsünü de ekliyorum eve gelenler şaşırıyor alt tarafı kasa parçasını nede çok süslemiş'sin diye bence deydi ya sizce :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder