Powered By Blogger

17 Nisan 2013 Çarşamba

KİTAPLARI SEVİYORUM

kitaplar hakkında yazmak istiyorum biraz bloğumun ilerki zamanlarında bol bol okuduğum kitaplar, yorumlarım,tavsiyelerim yer alacak nacizene olarak.kitaplar çok faydalıdır :))herkezin söylediği gibi ama gerçekten faydalıdır profosörlerle sohbet etme,alanında uzaman kişilerden danışmanlık alma,yazarlarla tanışma,bazen başkalarının hayatında kendinden bir parça bulma,en sıkıştığın anda imdadına yetişme,zamanını faydalı geçirme,kişilik gelişiminde olumlu etkiler bırakma gibi birsürü üstün meziyetleri vardır kitapların.ben kitap okumasını hiç sevmem hiç okumam diyenleri çokta anlayamam,ilk inen ayey 'oku' iken okumayan müslümanlarıda anlayamam,kendi kitap eline almamış kişilerin çocuklarına kitap oku çok faydalı demelerinide anlayamam.:)eeee faydalı ise oku ozaman sen neden okumuyorsun değilmi ama....
kitapların kokusunu çok severim ,sahaflar çarşısında dolaşmaya bayılırım, eski kitapların anılarını kimlerin okumuş olduğunu düşünürüm,kendime ara ara plansızca kitap hediye ederim.cebimdeki son paraya kadar verebilirim ama otobüse binmek yerine yürümeyi tercih edeceğim zaman :))))) kütüphanelerden kitap alırım okurum iade ederim aslında tüm okuduğum kitapların kendi kütüphanemde olmasını isterim.şimdiden birçok faydalı kitabın olduğu kütüphaneli odamın hayallerini kurarım,benden kalan en değerli miras okuma alışkanlığını kazandırdığım çocuklarım ve bir oda dolusu faydalı kitap olsun isterim şimdiden temellerini atmaya çalışıyorum :)))
korsana hayır deyip orjinalini almaya özen gösteririm artık aylık belirli bir bütçe belirleyip kitap yurdundan indirimli kitap getirteceğim.genelde beyazıt sahaflarından alırım yada ensar vakfından olmayanları sipariş ederim getirirler.okumak istediğim kitapları listeledim en uygun fiyatları  kitap yurdu.comda buldum artık siparişlerimi oradan vereceğim.
arkadaşlardan emanet kitap alır okur iade ederim.bu süreyi kısa tutmak benim için önemlidir kitapların zekatı faydalanması için tavsiye edip vermektir deyip bende okunması için veririm ama çok uzun süre kalmasını istemem çünkü kitaplarımla mutlaka bir selamlaşırım üstende olsa birerkez bir göz gezdiririm bakarım,tozunu alırım ellerim,içinden bir miktar okurum yerine koyarım kitaplığımda uzun süre görmediğim kitabımın beni özlediğini hissederim çünkü onu bende özlerim :))))
yeni kitap alınca mutluluktan uçarak eve gelirim okur bitiririm.alternetif tıb,kişisel gelişim,ilahiyat alanı ile ilgili kitaplar,pskoloji,çocuk gelişimi en sevdiklerim arasındadır.hızlı okuyup bitirdiğim için ara ara göz gezdiririm.çanta kitabım o çantadan bu çantaya girer okuyamıyacak durumdada olacağımı bilsem atarım çantama trafikte,otobüste ayakta giderken,durakta,yemek yaparken bile okuyabiliyorum çok şükür insan yeterki sevsin istesin olmayacak birşey yok allah'ın izniyle bizim yapmamız gereken okumayı seven nesil yetiştirmek.en büyük görev annelerde diye düşünüyorum.çocuğun ayına göre kitap almak,ilerleyen yaşına göre kitap seçmek kitapçılara götürmek,seveceği tarzda kitap hediye etmek,kütüphaneye götürmek onada kitap emanet olarak aldırmak,gün içersinde ona kitap okumak,evde okuma saati yapmak,anne ve babanın kitap okuduğunu görmesini sağlamakla okuma sevgisi kazandırılmış olur bence ......sevgilerimle :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder