Powered By Blogger

21 Nisan 2013 Pazar

HAYAT GEÇİP GİDERKEN

hayat geçip gidiyor hızlıca... dakikaların değeri bilinerek geçirildikçe saatler faydalı geçiyor,sonra günler... sonra haftalar... sonra aylar... ve yıllar....dakikalarımızı nasıl geçiriyorsak yılımızda öyle geçiyor aslında geri döndüremiyoruz boşa geçirilen zamanı günlerimizi faydalı geçirmeyi allah hepimize nasip etsin...
benim günlere gelince gerçekten bazen yetişemiyorum hayata her saatin bir görevi var kendi içinde eğer yapmassan diğer saate sarkıyor ve ertelendikçe yapılacak ufak işler bile insanın daha fazla yorularak yapmasına sebep oluyor.

sınavıma çok az zaman kaldığı için derslerimi yetiştirmeye çalışıyorum.sadece sınavı geçmek değil anlatabilip hayatıma yansıtabilecek şekilde okumak istiyorum kitaplarımı,ama 24 saate sığmıyor yapacaklarım....bazen, keşke 5 saat uyku bana yetse diye geçiriyorum içimden ama herkezin yapısı farklı olduğundan yapamıyorum olmuyor günümü verimli geçirebilmem için 8 saat uykuya ihtiyaç duyuyorum :))
birde filizleme çalışmaları yapıyorum fasulyelerimi çimlendirip balkonda saksıya diktim ,yeşil mercimekleri ise mutfakta itina ile büyütmeye çalışıyorum ömer f. ile afiyetle koparıp yiyeceğiz çok faydaylıymış...buğdayda  çimlendirmeye çalıştım fakat filizlenmedi bile kuşlara yem oldu neden olmadı anlayamadım?


 birde bu kitabı okuyorum sevdiğim bir uzmanın okumadığım kitaplarından biriydi,yine faydalı bir eser yazmış mehtap kayaoğlu 'öfke kontrolü ' herkezin okuması gerekiyor  sakin bir hayat geçirebilmek için ........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder