Powered By Blogger

17 Nisan 2013 Çarşamba

İLKBAHAR İLE CANLANDIK YENİDEN

ilkbahar geldi sıcaklar yavaş yavaş geliyor.güneş bize doğru parladıkça içim kıpır kıpır oluyor seviyorum sıcağı güneşi en sıcaklarda bile hiç şikayet etmem çünkü tüm kış boyunca iple çekerim güneşin bize göz kırpmasını.kışıda severim ama yaz daha ağırlıklı :)rabbime şükürler olsun kışıda veren o, yazıda yeterki insan güzellikleri görmeyi bilsin ağaçların nasılda canlandığını farkedip canlansın sirkelensin,üzerindeki rehavetten kurtulsun.şimdilerde hava biraz serinlemiş olsada güneş her çıktığında yeşilliğin içine atıyoruz kendimizi evde durmuyoz ben çantama atıyorum kitabımı oturabileceğimiz örtümüzü yiyeceklerimizi alıp giyoruz parka denize bakmasını seyretmesini seven ben çimlerin yanı başında birde deniz ile gözlerimi şenlendiriyorum deymeyin keyfime:))).
ömer faruk ebe oluyor bazen ben ebelenen,kazları yakalama çalışmalarımız oluyor. zaman zaman,ömer faruk arkadaş buluyor kendine bazen kepçe, araba, bisklet, yol arkadaşımız oluyor.kreşe gitmediği benimde evde olduğum şu günlerin keyfini çıkarmaya çalışıyoruz.
.anı yaşayabilmek için uğraşıyorum ve oğlumada bulunduğu durum ne olursa olsun mutlu olmayı keyfini çıkarmayı öğretmeye çalışıyorum. başara bilirsem ne mutlu bana :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder