Powered By Blogger

7 Nisan 2013 Pazar

KULLANIŞLI ALANLAR OLUŞTURMAK

bazı alanlar vardır çok önemsiz gibi durur ama kötü görüntü oluşmasını engeller,fazlalık olan şeyleri toparlar,evin dağınık görünmesini engeller işte bahsedeceğim alanda bizim evin kullanışlı bir bölümü.(birilerine belki fikir olur onlar daha güzelini oluşturur diye yazıyorum :)akıl akıldan üztündür.neyse efendim döneyim konuma bu alan banyo ve tuvalet bölümüne açılan küçük bir ara yer.duvarın üzerine dayıma raf yaptırmıştım nalburdan ağırlığı tartabilecek 3 adet L bacak aldım sonra dayım üzerine tahta ayarladı ve yerine monte etti uzun süre öylece kullandım çokta sağlam olmuştu.deterjan tuvalet keğıtları temizlik bezleri hepsi o küçük yere sığabiliyordu.değişim zamanı geldi deyip değiştirmeye başladım.ilk olarak beyaz ahşap boyası ile tahtayı boyadım sonra kenarlarına güpürümü pile yaparak silikon tabancam ile yapıştırdım.üzerinede önceden dantel kumaş kapladığım aynı boyutta olan 5 kutumu koydum içlerinede bütün herşeyi güzelce yerleştirdim içime sindi  ve görüntüsü hem şık oldu hemde kullanışlı
bir kutu eksik çekebildim çünkü fotoğrafmakinasına hepsini sığdıramadım.avizeyede birşeyler yapmadan olmazdı oda rafa uysun diye onunda üzerini zımparalamadan asılıyken :)beyaza boyadım tülü pek görünmesede ilk önce tül kesip pile verdim sonra güpüre pile verip yapıştırdım en sonunda da metre işi taşımdan bir şerit geçtim oldu bittiii :)

mükemmel olmadıysa bile güzel olduğu kesin (tabi bence):)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder