Powered By Blogger

11 Şubat 2014 Salı

sevgililer günü icin hediye siparisleri

Neler yazmak istiyorum neler ama bu tablet yazma istegimi azaltiyor harflarde sikinti var(aynen böyle) bende bol resim koyup durumu bununla toparliyayim...
Sevgililer günü yaklasiyor dolayisi ile bendede bir telas olmadi degil siparislerin tamamini bitirmis ve bu aksam yorgunluk bayragini cekmis bulunmaktayim..yarin teslimat içinde biraz dinlenmeliyim bu yaziyi saat 03.30 da yaziyorum nasil dinleneceksem artik:))Allahtan insan sevdigi seyleri yapinca dinlenemesede cokta yorgun hissetmiyor kendisini.
Sinavlar, dersler, ömer f. Dersleri ezberleri, ingilizce dersi vs.hersey kosturmam için bir sebep:)))zaman  ne kadar hizli geciyor anlayamiyorum kemal sayarin yavasla kitabina bu aralar acil ihtiyacim var hayatimda yavas diye birsey kalmadi malesef herseyi vakit kazanmak icin hizli yapiyorum:)))
Geleyim siparislerime
Resim aceleye gelince içime hiç sinmiyor ama kurabiyelere özenince resme vakit çokta kalmiyor yeterki kurabiye güzel olsun  teslim alan kisi mutlu olsun
Bir  demette evlilik yil dönümü kurabiyesi hazirladim teslim ettim insanlarin yüzündeki tebessüm ve gülümseme alinan ücreti geride birakiyor.ben yaparken mutlu oluyorum fakat kendim yaptiran kisiye teslim edince dahada mutlu oluyorum..
Birde espirili bir evlilik yil dönümü kurabiye siparisi  vardi hem güldüm hem yaptim bu imadan sonra tek tas gelmis olacak sanirim...



Seker hamurlu kurabiye sevmeyenler icin hazirladigim tereyagli un kurabiyesi kutumuz..
Beni daha güncel takip etmek isterseniz istagramda ayseninkaramelbutigi olarak bulabilirsiniz sevgilerimle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder