Powered By Blogger

20 Şubat 2014 Perşembe

DOGUM GÜNÜ iÇiN TÜTÜ VE BUTiK KURABIYE SiPARiSiM

Tütü ve butik kurabiye siparisi almam ile koyuldum ise....ilk olarak siparis detaylarini ögrenip yazdim, cizdim ciktim alisverisini yapmaya tamda istedigi renk olsun diye gezdim, gezdim buldum sonunda tütüye istedigi modelide uygulayinca hersey tamam oldu cokta icime sinen bir calisma oldu kizim olsa birde kizima yapardim
Annesi kendi papuclarini gönderince beren'nin yenisini almaya gerek kalmadi ponpon kondurdum kenarina oldu bitti:))
Ve kurabiyeleri.... dogum gününde misafirlere dagitmak icin 30 adet, üzerine beren 2 yasinda yazmam istendi ve tütünün rengine uygun kurdele ile kurabiyeleri baglayip uyumu yakaladik.
Eylenerek yaptigim bir siparisi daha bitirmis bulunmaktayim sizlerde siparis vermek isterseniz ayseklcarslan@gmail.com sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder