Powered By Blogger

7 Haziran 2013 Cuma

BADEMCİK PROBLEMİ VE BAŞ ETME YÖNTEMLERİ

oğlumun bademcik hastalığı 2 yaşına gelip anne sütünü bıraktığımız zamanda, ilk defa şişip,ateşi 40 dereceye çıkıp acile gitmemiz ile başladı ve ondan sonraki yıllar sürekli acildeydik.genelde akşam üstü geceleyin tüm hastalıklar daha çok belirginleştiğinden acile gidip nöbetçi eczane aramak zorunda kalıyorduk. çünkü yılda 8 kere belki daha fazla bademcikleri şişip ateşi çok yükseklere çıkıyordu ve sonrasında antibiyotik tedavisi başlıyordu. zehir gibi ilaçları içmek istemiyordu o içmemek için ağlıyordu ben içiremediğim zaman oturup ağlıyordum.İçmek istemediği zehir gibi tadı olan zararlı bir şeyi ona zorla içirmeye çalışıyordum.ikna olmadan zorla verirsem  midesi bulanıp kusuyordu bu sefer tekrar birşeyler yedirip şurup içirmeye çalışıyordum(herzaman demişimdim ömer faruğa şurup içirmek deveye hendek atlatmaktan daha zor :))) zor günlerdi, sürekli doktor kontrollerindeydik.
doktorların bazısı bu bademciği almamız lazım çok ilaç kullanımı çocuğun başka yerlerine zarar verir dediler,bazısı bademcik alınmaz çok önemli görevi var mikrapların ciğerlere ulaşmasında koruyucu görevi var dediler.
oğlumun penisiline alerjisi olduğundan ona alerji yapmayan belli ilaçlar veriliyordu onlarıda vucut tanıyıp ona göre bağışıklık geliştirmişti antibiyotikte versek kökten çözüm olmuyor 1 ay içinde bazen tekrar ediyordu.
ameliyat olmasını bende istemiyordum çünkü gerçekten onlar vucudun güvenlik görevlileri gibi geliyordu bana girişlere dikkat ediyor, sünger gibi mikrobu çekip alıyorlardı.
sonrasında bu iş böyle olmayacak birşeyler ters gidiyor çözüm ilaç değil deyip araştırmya okumaya başladım.sabahlara kadar inceledim,programlar takip ettim,alternatif tıbba  yöneldim.doğal yaşamaya yavaş yavaş başladım.deterjanları mutfak düzenimizi tamamiyle değiştirdim ve sonuç geçen yıl antibiyotik kullanımı azalmışken bu yıl ateş düşürücü dahi hiç bir ilaç vermedim ve ilaçsız yaşama adım attık.
bloğumda bunların hepsini yazacağım belki okuyanlara faydalı olur ve bilgileri sadece biryeri okuyup bulabilirsiniz. dilimin döndüğünce yazacağım inşallah doğal yaşam başlığı koyacağım yazılarımın başlıklarına, buralardan devamı gelen yazılar olacak faydalı olması umudu ile.......


NOT:bu yazdıklarım ve bundan sonra yazacağım doğal ve sağlıklı yaşam yazıları arştırmam,uygulamam ve faydasını görmem sonucunda yazılmıştır.doktor veya bu konu hakkında uzman bir kiş olmadığımı belirtip sadece ailesinin çevresinin sağlığını korumak için koruyucu hekimliğe gönül vermiş birisiyim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder