Powered By Blogger

18 Ekim 2013 Cuma

BAYRAM ARASI DÜŞÜNME MOLASI

yazıma başlamadan önce herkesin bayramının mübarek olmasını, ibadetlerimizin kabul olmasını dileyip bir sonraki bayrama kendimize daha fazla faydalı şeyler katıp ulaşmak nasip olur diyerek yazıma başlıyorum.
blog yazılarıma bir müddet ara verdim çünkü evde yeni bir düzen oturtturmak,yenilenmek gerekti.okullar başladı ve hızlı tempo ile bayram tatiline geldik .yeni eğitim sezonunun hemen ardından tatil gelmesi benim için biraz kötü biraz iyi oldu.
derslere ara vermem biraz eksiklikler oluşturdu ama yoğun tempodan uzaklaşmak düşünme,yazma,karar verme,yenilenme fırsatı doğurdu.
yapmam gereken o kadar fazla işler var ki plan program olmadan 24 saate sığmak imkansız plana uyarak elimden geleni yapmaya çalışıyorum.
biraz mükemmeliyetçi bir kişiliğim var maalesef az ile yetinmeyip kafamdaki şekle gelmeden hiç bir şey ile mutlu olamıyorum yani planıma uyup,yapılması gerekenleri yapıp tamamlamış isem benden mutlusu yok :)belki başkası için önemsiz ama benim kafamdaki gibi değilse olmuş olanla yetinemiyorum.
oğlumla yeterince ilgilenmediğimi düşünmüşsem,evde bir şeyler eksik gitmiş ise gün içinde kitap okuyamadan gün bitmişse içimde beni dürten bir canlı organizma topluluğu geziniyor :)rahat bırakmıyor çok katı kurallarım olmasa da yapılmayanlar bir sonraki yapılacakları olumsuz etkilediği için beni huzursuz ediyor.
şimdi bile huzursuzum çünkü oğlumun tv izleme saati geçti yani çok izledi kalkıp onu tv karşısından alıp farklı bir şeyler yapmalıyım,benim ders çalışma saatim geçiyor,yapmam gerekenler beni bekliyor ve  blog yazmam için uygun zaman olmadığı meydana çıkıyor uygun zaman bulamayışım da benim blog yazma olayımı erteliyor:) kısalan günlerde vaktimizi bereketli geçirebilmek dileğiyle.......

2 yorum:

  1. Kaldigi yerden pazartesi devam......

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle :) Allah sağlık sıhhat verdiği sürece her şeyin üstesinden gelinir :) hayırlısı ile başlasın bakalım.....

    YanıtlaSil