Powered By Blogger

20 Ekim 2013 Pazar

İLAÇSIZ YAŞAMAK

havalar soğumaya başladı bir anda çok soğuk olunca beden sıcağın hemen peşinden bu kadar soğuğa alışamadı ve hastalıklar kapıya dayandı :)Ömer Faruk hasta oldu tam olarak iyileşmeden şimdide ben oldum...
hastalanınca ilaç kullanmadığımız için, biraz uzun sürebiliyor hastalığın bizi terk etmesi.Bu aylar itibari ile her sabah ballı bitki çayları içmek,gün içerisinde bitki çayı tüketmek hastalıklara karşı direnç oluşturuyor, bedeni bakterilerden mikroplardan koruyor.
bitkilerin demleme veya kaynatmamı yapılması gerektiği çok önemli bir konu genel olarak büyükler ıhlamuru dahi kaynatıp içtiklerinden öyle alıştık ama ıhlamur,ada çayı,yeşil çay,kekik,nane gibi çaylar demleme usulü hazırlanması gerekiyor en fazla 20 dk içinde tüketilmeli
çayların içine ılıkken bal katılıp içilmesi boğazda oluşan bakterileri silip süpürüyor.
her gün 1 limon tüketmek kanı temizleyip hastalıkları bertaraf ediyor.
limon ,mandalina,greyfurt,portakal gibi meyvelerin suları kışa özel vitamin deposu olarak yaratılmışlar sularını sıkıp içerek bedene takviyeler yapmak gerekiyor.
kışın pekmez tüketmek bedenin ısınmasını sağlıyor,kan yapıyor ve demir eksikliğine iyi geliyor.
tereyağını eritip pekmeze karıştırarak çocuklara azar azar ilaç gibi içirmek öksürüğü kesip,göğsü yumuşatıyor.
bala limon sıkarak içmek öksürüğü hemen kesiyor.çocukların gece öksürük krizleri tutunca bire bir hemen 1 tatlı kaşığı bala 1 yemek kaşığı olana kadar limon sıkıp içirmek en doğal öksürük şurubu :)
deniz kadayıfını biraz kaynatıp balla karıştırarak şurup gibi içirmek en iyi balgam söktürücü şuruptan 10 kat daha doğal ve etkili
her sabah ballı,limonlu ılık adaçayı içmek boğaz ağrılarına birebir artan çay ile düzenli gargara yapmakta bademciklere çok iyi geliyor.
çocukları küçüklüğünden itibaren bu tatlara alıştırmak onlara yapılacak en büyük iyilik.zehir gibi tadı olan ilaçlar yerine hasta olmadan böyle tedbirler almak çok akıllıca bir iş

bloğa yazı yazmak için girdim konu farklı olacakken biranda ilaçsız yaşamak ile ilgili yazmak istedim yazdığım her şey benim okuyup uyguladığım faydasını gördüğüm uygulamalardır.Güvenmeyen uygulamayabilir veya bu konuyu daha fazla araştırmak isteyebilir ben sadece herkesin hasta olduğu şu vakitlerde hava değişikliğine karşı vücudun verdiği doğal tepkileri ilaç ile bastırmaktansa öncesinde bunları tüketip, hasta olunca da ilaçsız iyileşileceğini yazmak istedim.
bir kişi dahi yazımı okuyup faydalansa yazının amacı yerini bulmuş olacak inşallah :) ilaçsız günler diliyorum... 
not:bu konular hakkında bildiğim kadarı ile daha detaylı bir yazı yazma planım var inşallah faydalı olacağını umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder