Powered By Blogger

28 Mayıs 2013 Salı

YAZ GELDİ TEMİZLİK YAPMA VAKTİ :)

uzunca zamandır yazmadım bloğuma sınav sonrası yazmıştım, yine bir sınav zamanı yazıyorum bu sefer finaller.... hafta sonu yine aynı yerde gireceğim sınava inşallah iyi geçer çok şükür bir önceki sınavımın sonuçları beni fazlası ile mutlu etti bu seferde daha fazla gülerim inşallah  :)))))))tabi konsantre olup çalışabilirsem son 4 günüm kaldı ama ben sürekli gezmelerdeyim yazın ders çalışmak daha zorlaşıyor vesselam.......
birde sıcak havalarda temizlik yapma hevesim geliyor :))) güneş evin içine yansıyınca heryer parıl parıl parlasın istiyorum aynaları siliyorum,ömer f.el izi yapıyor peşimden yine siliyorum halıları koltukları yıkama makinası ile yıkıyorum tertemiz oluyor ve hemen kuruyor.yazın temizlik seviliyor balkonumu  yıkıyorum siliyorum orasıda tertemiz olsun istiyorum ama havada uçuşan tozlar hemen kirletiyor bir daha siliyorum
buğün balkondaki dolabı temizledim elime geçen yıldan kalan yarım boya geçti.başladım balkonu boyamaya boya bitti balkon boyama işim yarım kaldı, ama tertemiz oldu boyanan yerler.balkonda acemiliğimi atıyorum çünkü evi bu yıl eşimle beraber biz boyayacağız amatör boyacılar olarak :)evdeki hiç bir şeyi usta yapmasın kendimiz yapalım istiyorum temizlikçide çağıramam ben herşeyi ben yapmalıyım.boya badana vs olurken evdende gidemem herşey kontrolümün altında olmalı seviyorum uğraşmalı şeyleri. benim kullanacağım şeyleri ben yapmak istiyorum anısı oluyor sonuçta :)))) hazır şeyler bana göre değil  ellerimin boyasını tam olarak çıkaramadım,ellerim boyalı kaldı ama mutluyum :)kalın sağlıcakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder