Powered By Blogger

7 Mayıs 2013 Salı

İSTANBUL SEN NE KADAR KALABALIKLAŞTIN BÖYLE...

Vizeler bitti çok şükür şimdi finallere hazırlanmam lazım  sınav aralarında okadar az zaman varki ders konularını yetiştirmekte zorlanıyorum ....sorumluluklar sadece ders ile sınırlı olmadığı için 2 kat efor sarfediyorum...
fındıklıda girdim sınava hasekiye kadar yürüdüm,gökyüzünde güneş bir ayrı parlıyordu, sanki insanların hepsi sokağa çıkmıştı. dedimki içimden 'Allahım bu ne kalabalık' tranvaya binip beyazıta gitmek istedim 1.gelen tıklım tıklım doluydu hadi 2.yi bekleyeyim dedim oda dolmuş neyseki kendime yer bulup binebildim....
sınavlara yoğun tempo çalıştığım için sınav sonrası kendime hediye almak istedim (sonuç ne olacak bilmiyorum ama hediyeyi hakettim:)) )beyazıt sahaflar çarşısından erkan şamcının yeni çıkan 'ekolojik temizliğin kitabı' nı alıp hediye ettim kendime ... birde eski kitapları yere sıralamışlar arasında mümin sekmanın 'kesintisiz öğrenme'kitabı gözüme ilişti mümin sekman kişisel gelişim yazarlarından en sevdiklerim arasında  2. kıtabıda plansız extradan alınca gerçekten hediyem kendimi mutlu etti.beyazıttan aşağı mutlu huzurlu eminönüne yürümeye çalıştım.çalıştım diyorum :) çünkü yürünecek yer yoktu desem yalan olmaz herkez hafta sonu olduğu için birde güneşi görünce çıkmış dışarılara iyide etmiş ama kalabalık sanki üstüme üstüme geldi boğuldum sanki ,havadaki oksijenin bukadar insana yetmediğini düşündüm biran daraldım(özellikle eminönü alt geçidinde) otobüse binincede eve kadar kitaplarımı okudum ama istanbulun kalabalığı ilkez beni bukadar fazla rahatsız etti.Trafiği bile gülün dikeni misali tatlı gelirken bana, insanlardan bunaldım malesef çocuklarımız için dolaşacak sakin yerler kalmayacak buralarda.......
kitaplara gelince erkan şamcı'nın kitabı tam benlik organik ürünlerle temizlik nasıl yapılır detayları ile anlatıyor.kimyasallar bu kadar hayatımızı çevrelemişken insanlık için bir farkındalık oluşturmuş. keşke herkez kimyasal ürün kullanımını bırakıp zehirsiz temizlik yapmış olsa..
kesintisiz öğrenme kitabınıda çok beğendim güzel teknikler yer alıyor hayat boyu öğrenme adına,  hayat boyu hep öğrenelim ve öğretelim inşallah...... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder